zwroty

Ile masz czasu na zwrot?

Dla każdego zamówienia obowiązuje termin 30 dni na zwrot od momentu otrzymania przesyłki. Po przekroczeniu tego terminu, zwrot nie zostanie przyjęty oraz paczka zostanie odesłana do nadawcy. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest dokładnie sprawdzany przed wysyłką, aby klient miał pewność, że otrzyma produkt pełnowartościowy. Produkt posiada oryginalną metkę, oraz jest zapakowany w folie, która chroni odzież przed ewentualnym zamoczeniem w trakcie transportu.

Zasady przyjęcia zwrotu:

  • posiada oryginalną metkę producenta lub Nevis-Shop
  • prosimy upewnić się, że produkt nie posiada zapachów i nie nosi śladów użytkowania
  • prosimy o staranne złożenie, zapakowanie i zabezpieczenie produktu
  • nie przyjmujemy zwrotów po upływie 30 dni od doręczenia przesyłki

Ile to kosztuje?

  • Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy.

  • Nevis – Shop S.C.
    ul. Łódzka 43
    Brzeziny 95-060

Jak dokonać zwrotu?

  • Aby przyspieszyć proces zwrotu, zgłoś zwrot poprzez formularz. Następnie wydrukuj formularz zwrotu, następnie bezpiecznie zapakuj zwracaną odzież wraz z formularzem.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU NEVIS SHOP

Zwrot należności

  • Pieniądze zwracamy przelewem na konto w możliwie najszybszym czasie, ale nie później niż do 14 dni kalendarzowych, od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.

Przesyłkę zwrotną wyślij na adres:

  • Nevis – Shop S.C.
    ul. Łódzka 43
    Brzeziny 95-060

Koniecznie zatrzymaj dowód wysyłki z numerem nadania do czasu otrzymania zwrotu.

W momencie przyjęcia paczki zwrotnej przez nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu.

Sposób zwrotu jest uzależniony od metody płatności:

  • płatność u kuriera – zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu zwrotu
  • płatności PayU – zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu zwrotu
  • płatność tradycyjna – zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu zwrotu
  • PayPal – zwrot pieniędzy na konto PayPal

Zasady zwrotu wymienionego towaru:

  • produkt wymieniony można zwrócić z zachowaniem terminu 30 dni
  • czas 30 dni na zwrot wymienionego towaru liczony jest od dostarczenia pierwszej przesyłki z zamówienia

reklamacje

W sklepie Nevis oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć reklamację, prosimy o przesłanie do nas wypełnionego formularza reklamacji w wiadomości e-mail na adres kontakt@nevis-shop.pl. W ciągu 2 dni roboczych otrzymasz instrukcję dalszego postępowania w wiadomości zwrotnej.

KLIKNIJ, ABY POBRAĆ FORMULARZ REKLAMACJI

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona, nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności poproś od kuriera odpowiedni protokół szkody.

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Nevis odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu. Nevis jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).