REKLAMACJE

W sklepie Nevis oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć reklamację, prosimy o przesłanie do nas wypełnionego formularza reklamacji w wiadomości e-mail na adres kontakt@nevis-shop.pl. W ciągu 2 dni roboczych otrzymasz instrukcję dalszego postępowania w wiadomości zwrotnej.

KLIKNIJ, ABY POBRAĆ FORMULARZ REKLAMACJI

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona, nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności poproś od kuriera odpowiedni protokół szkody.

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Nevis odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu. Nevis jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

Koszyk

0

Brak produktów w koszyku.