kontakt e-mail

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00. Gwarantujemy natychmiastową odpowiedź na wiadomość e-mail.

infolinia nevis

Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00. Ze względu na sytuację epidemiologiczną infolinia może być chwilowa nieczynna.
Zachęcamy do kontaktu mailowego.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Prosimy o przeczytanie FAQ przed skontaktowaniem.

Jaki jest koszt i czas dostawy w sklepie Nevis?

Darmowa wysyłka kurierem DPD oraz do Paczkomatów InPost już od 99 zł! Czas dostawy wynosi od 24 do 48h. Zamówienie złożone do godziny 13:00 zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia. W wyjątkowych przypadkach może wydłużyć się do 10 dni roboczych, o czym poinformujemy Cię w wiadomości e-mail. W przypadku masz możliwość odstąpienia od umowy zakupu, a my niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze za dokonaną płatność.

Czy mogę otrzymać dane do przelewu tradycyjnego?

Dane do przelewu Nevis – Shop S.C.
Bank: mBank
Odbiorca: Nevis-Shop S.C.
Tytuł przelewu: Numer zamówienia
Numer rachunku do przelewu: 57 1140 2004 0000 3102 7957 2688

Jaki jest czas na dokonanie zwrotu lub wymiany?

Zamówienie możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od otrzymaniu przesyłki. Zwracane lub wymieniane produkty powinny być oryginalnie zapakowane oraz nie nosić śladów użytkowania.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Prosimy o przejście na podstronę “Zwroty i wymiany”, gdzie znajdują się wszystkie informacje i wzór formularza. Kliknij tutaj, aby przejść.

W jaki sposób mogę dokonać wymiany?

Prosimy o przejście na podstronę “Zwroty i wymiany”, gdzie znajdują się wszystkie informacje i wzór formularza. Kliknij tutaj, aby przejść.

szybki kontakt